kom. (67)
4211

Smutne zakończenie porwania małej Madzi

Nie skończyła się happy endem historia porwania półrocznej Madzi. Porwania zresztą w ogóle nie było. Był wypadek. Podobno. I śmierć, która na tyle wstrząsnęła matką, że ta wyszła do lasu i tam, w ziemi pochowała własną córkę.

Smutne zakończenie porwania małej Madzi

Młoda kobieta zaprowadziła policję do lasu, ale ta na chwilę obecną nie znalazła we wskazanym miejscu ciała dziewczynki. Matka została zatrzymana i przewieziona na komendę. Obecnie jest stan psychiczny nie pozwala na przeprowadzenie przesłuchania.
Sprawdził się więc ten najbardziej banalny, ale też i najgorszy scenariusz. Młodziutka matka nie była w stanie ogarnąć problemu i tragedii, jaka się jej wydarzyła i zrobiła wszystko, aby odsunąć od siebie odpowiedzialność i konsekwencje. Jej błąd może ją sporo kosztować, bo wydaje się, że nie uniknie oskarżenia o wprowadzenie policji w błąd i narażenie służb na wcale przecież niemałe koszty. Kiedy znajdą ciało Madzi, dojdzie do tego pewnie oskarżenie o nieumyślne spowodowanie śmierci. Jeśli tylko potwierdzi się wersja matki o wypadku.

fot. Śląska policja

Ale media i tak wydadzą swoją ocenę. Taką samą wydadzą ludzie. Bo łatwo jest przecież osądzić matkę, która – zamiast szukać wszelkiej możliwej pomocy dla dziecka – wychodzi do lasu i rzuca je gdzieś pod drzewem? Łatwo jest mieć opinię o młodziutkiej kobiecie, która pozoruje porwanie, prosi ze łzami w oczach o zwrot dziecka, cały czas wie jednak, że to ciało tego dziecka gnije gdzieś w lesie pod krzakiem? Starający się wrócić na salony popularności, detektyw Rutkowski przekazał mediom przyznanie się do winy, każdy więc może zobaczyć jej rozpacz. Co będzie dalej zobaczymy. Ale jedno jest pewne. Nikt nie wróci życia dziewczynce. Pięknej dziewczynce, która dopiero co zaczynała swoje życie i miała jeszcze wiele, wiele lat przed sobą. Czy zginęła w wyniku wypadku, czy wskutek działania celowego, jeszcze się okaże. I to jest w tym wszystkim największą tragedią.

OCEŃ
4.43/7  OCEN
Tagi

Skomentuj Smutne zakończenie porwania małej Madzi

Autor
Tytuł
Treść

Komentarze (67) - Smutne zakończenie porwania małej Madzi

Gość We-Dwoje.pl
Środa | 9 Maj 12, 23:18
0    nie oceniono 0
Gość We-Dwoje.pl
Re: Smutne zakończenie porwania małej Madzimatka by tego nie zrobiła bo ona madzie kochała to było widać po niej
Gość We-Dwoje.pl
Środa | 9 Maj 12, 23:15
0    nie oceniono 0
Gość We-Dwoje.pl
Re: Smutne zakończenie porwania małej Madziszkoda dzieciątka i matki madszi
Gość We-Dwoje.pl
Środa | 9 Maj 12, 23:13
0    nie oceniono 0
Gość We-Dwoje.pl
Re: Smutne zakończenie porwania małej Madziona musiała mieć z kimś związek a pewnie mu odmuwiła a ten huj się zemścił ona się kogoś bała kto jej zagrażał i jej te dziecko załatwił takich to wieszać na krzyżu przybić gwożdziami przed wszystkimi na rynku tak długo aż huj nie zdechnie niech huj poniesie kare powinna powrócić kara śmierci do polski bo się dzieje c\oraz to gorzej
Gość We-Dwoje.pl
Środa | 9 Maj 12, 23:00
0    nie oceniono 0
Gość We-Dwoje.pl
Re: Smutne zakończenie porwania małej Madzion jest skurwysynem zabić huja
Gość We-Dwoje.pl
Środa | 9 Maj 12, 22:58
0    nie oceniono 0
Gość We-Dwoje.pl
Re: Smutne zakończenie porwania małej Madziwedług mnie to tego matka nie zrobiła bo ten kto to zrobił zabił ją bo się bał że go sprzeda i po prostu ją zabił ten cwel
Gość We-Dwoje.pl
Piątek | 9 Mar 12, 14:40
0    oceniono 2 razy
Gość We-Dwoje.pl
Re: Smutne zakończenie porwania małej Madziczy ten "artykuł" pisało dziecko z gimnazjum?? "pięknej dziewczynce" ? "gnije gdzieś" ? wiadomo, że nie jest to portal na wysokim poziomi, ale żeby aż tak... litości...
Gość We-Dwoje.pl
Poniedziałek | 12 Mar 12, 19:26
0    nie oceniono 0
Gość We-Dwoje.pl
Re: Smutne zakończenie porwania małej Madzinapisz lepszy! Czekamy!
Gość We-Dwoje.pl
Sobota | 25 Lut 12, 17:55
0    nie oceniono 0
Gość We-Dwoje.pl
Re: Smutne zakończenie porwania małej Madzinie oceniajcie przez to nie staniecie się lepsi, spójrz w swoje serce i swoje grzechy
Gość We-Dwoje.pl
Środa | 15 Lut 12, 21:12
0    nie oceniono 0
Gość We-Dwoje.pl
Re: Smutne zakończenie porwania małej MadziJuż powiększyła grono ANIOŁKÓW
Gość We-Dwoje.pl
Sobota | 11 Lut 12, 18:15
+1    oceniono 1 raz
Gość We-Dwoje.pl
Re: Smutne zakończenie porwania małej MadziŚmiać mi się chcę jak sobie pomyślę jak ludzie czasem mają nasrane w głowach.Jak można tak okropnie potraktować własne dziecko.. z całego serca życzę każdej osobie, która nie ma serca dla dzieci żeby gniła za życia i nie zaznała już nigdy radości z życia.
Gość We-Dwoje.pl
Niedziela | 5 Lut 12, 20:23
+2    oceniono 2 razy
Gość We-Dwoje.pl
Re: Smutne zakończenie porwania małej Madzibiedna dziewczynka wycierpiała się .Śpij spokojnie aniołku *
Gość We-Dwoje.pl
Niedziela | 5 Lut 12, 16:35
+2    oceniono 2 razy
Gość We-Dwoje.pl
Re: Smutne zakończenie porwania małej Madziludzie gdy są chorzy psychicznie robią różne rzeczy. widać pani Katarzyna ma zatartą granicę między dobrem a złem, ma niedojrzałą osobowość, brak doświadczenia i być może nikłe wsparcie i instruktarze ze strony bliskich. i ona też jest ofiarą samej siebie. i była i pozostaje matką nadal! i ona teraz zasługuje na współczucie, a nie na taką...więcej »
Gość We-Dwoje.pl
Niedziela | 5 Lut 12, 10:32
+3    oceniono 3 razy
Gość We-Dwoje.pl
Re: Smutne zakończenie porwania małej MadziObłuda i głupota ludzi jest zatrważajaca. Dziś jest Madzia, madzia jak polska długa i szeroka. Jeszcze wczoraj p. Maria Czubaszek która zabiła dwoje własnych nienarodzonych dzieci i która powiedziała że dziękuje Bogu że to zrobiła ( poprzez aborcję) została bohaterką tych samych ludzi którzy dziś powiesiliby tą kobietę z Sosnowca.Mogla tego...więcej »
Gość We-Dwoje.pl
Niedziela | 5 Lut 12, 02:10
0    oceniono 2 razy
Gość We-Dwoje.pl
Re: Smutne zakończenie porwania małej MadziMOIM ZDANIEM TO NIE BYL WYPADEK TYLKO MORDERTWO ...
Gość We-Dwoje.pl
Sobota | 4 Lut 12, 21:50
+1    oceniono 3 razy
Gość We-Dwoje.pl
Re: Smutne zakończenie porwania małej MadziDo kamieniołomów z taką "matką,,,,"
Gość We-Dwoje.pl
Sobota | 4 Lut 12, 18:40
-1    oceniono 3 razy
Gość We-Dwoje.pl
Re: Smutne zakończenie porwania małej MadziNauka kościoła katolickiego daje o sobie znać. Antykoncepcja zakazana, aborcja zakazana. A potem takie skutki!
Gość We-Dwoje.pl
Sobota | 4 Lut 12, 19:07
-1    oceniono 1 raz
Gość We-Dwoje.pl
Re: Smutne zakończenie porwania małej Madzipopieram
Gość We-Dwoje.pl
Niedziela | 5 Lut 12, 10:35
+3    oceniono 3 razy
Gość We-Dwoje.pl
Re: Smutne zakończenie porwania małej MadziA aborcja to może nie morderstwo? Spirale i wkładki domaciczne nie powodują zabójstwa poczętego dziecka? Żałosne jest to co mówisz
Gość We-Dwoje.pl
Niedziela | 5 Lut 12, 11:18
-2    oceniono 2 razy
Gość We-Dwoje.pl
Re: Smutne zakończenie porwania małej Madzipoczęty to jest zarodek, dziecko to trzeba urodzić...
Gość We-Dwoje.pl
Niedziela | 5 Lut 12, 18:53
+2    oceniono 2 razy
Gość We-Dwoje.pl
Re: Smutne zakończenie porwania małej MadziA dziecko to może nie zarodek? Wróć się do podstawówki bo twoja wiedza jest naprawdę nikła
Gość We-Dwoje.pl
Sobota | 4 Lut 12, 18:39
+1    oceniono 3 razy
Gość We-Dwoje.pl
Re: Smutne zakończenie porwania małej MadziTypowa KATOLICZKA, w kościele w pierwszej ławce, a po kościele...
Gość We-Dwoje.pl
Niedziela | 5 Lut 12, 10:38
+2    oceniono 2 razy
Gość We-Dwoje.pl
Re: Smutne zakończenie porwania małej MadziTypowa katoliczka? Ja jestem katoliczką mam 2 dzieci które dobrze się mają. Nigdy bym nie zabiła dziecka szczególnie poprzez aborcję którą dokonują masowo ateistki i feministki
Gość We-Dwoje.pl
Niedziela | 5 Lut 12, 11:20
-1    oceniono 1 raz
Gość We-Dwoje.pl
Re: Smutne zakończenie porwania małej MadziZa to katoliczki wynoszą własne dzieci i układają na wieczny spoczynek pod gruzem... Co gorsze?
Gość We-Dwoje.pl
Niedziela | 5 Lut 12, 18:57
+1    oceniono 3 razy
Gość We-Dwoje.pl
Re: Smutne zakończenie porwania małej MadziA wiesz na 100% że była katoliczką? Dla mnie gorsza aborcja. Ludzie grzebią ciała w ziemi które jedzą robaki i to może jest takie cudowne? Nie osadzajcie tej kobiety skoro jej nie znacie.
Gość We-Dwoje.pl
Niedziela | 5 Lut 12, 15:46
-1    oceniono 3 razy
Gość We-Dwoje.pl
Re: Smutne zakończenie porwania małej Madzinie trzeba być ani feministką ani ateistką aby dokonać aborcji jeśli byłas zgwałcona to to dziecko ma ci całe życie przypominać o tym brutalnym gwałcie.Przez to że go urodzisz masz go nienawidzieć .Czy to ma sens
Gość We-Dwoje.pl
Niedziela | 5 Lut 12, 19:08
+3    oceniono 3 razy
Gość We-Dwoje.pl
Re: Smutne zakończenie porwania małej Madzihttp://www.oaza.pl/cdz/obrona-zycia/512-rebecca-kiessling Proszę przeczytać ten artykuł. To że dziecko jest wynikiem gwałtu nie znaczy ze nie może żyć. Każdy człowiek ma prawo do życia. Taka kobieta która została zgwałcona może oddać dziecko do adopcji. Jest tyle rodzin które nie mogą mieć dzieci. Takie dziecko nie jest skazane na porażkę....więcej »
Gość We-Dwoje.pl
Poniedziałek | 6 Lut 12, 17:16
-2    oceniono 2 razy
Gość We-Dwoje.pl
Re: Smutne zakończenie porwania małej MadziJeśli aborcja jest nie humanitarna i lepiej urodzić niż się wyskrobać to co będzie za kilkanaście lat jak oddasz dziecko do adopcji a ono odnajdzie Cię po latach i będzie żądało wyjaśnień comu powiesz.(dziecko oddałam Cię bo jakiś frajer mnie zgwałcił i nie mogła bym cię kochać więc niech ćię inni kochają) to ma sens
Gość We-Dwoje.pl
Poniedziałek | 6 Lut 12, 18:25
0    nie oceniono 0
Gość We-Dwoje.pl
Re: Smutne zakończenie porwania małej MadziNie ma żadnego usprawiedliwienia zabicia nienarodzonego dziecka.
Gość We-Dwoje.pl
Wtorek | 7 Lut 12, 05:57
0    nie oceniono 0
Gość We-Dwoje.pl
Re: Smutne zakończenie porwania małej Madzinikt nie zabija dziecka w zaawansowanej ciąży a zarodek to nie jest dziecko
Gość We-Dwoje.pl
Sobota | 4 Lut 12, 16:00
+3    oceniono 5 razy
Gość We-Dwoje.pl
Re: Smutne zakończenie porwania małej MadziNie piszcie o niej MATKA,bo obraża to mnie-MAMĘ 7-mio miesięcznego synka.
Gość We-Dwoje.pl
Sobota | 4 Lut 12, 11:07
+3    oceniono 5 razy
Gość We-Dwoje.pl
Re: Smutne zakończenie porwania małej Madziśpij Aniołku
Gość We-Dwoje.pl
Sobota | 4 Lut 12, 11:01
-1    oceniono 7 razy
Gość We-Dwoje.pl
Re: Smutne zakończenie porwania małej MadziLudzie dajcie już spokój, wszyscy jesteście żądni sensacji! Oceniacie, opluwacie, osądzacie. Uwielbiacie takie medialne igrzyska, taki medialny lincz! A ta naprawdę to sprawa tej rodziny, jej wielka tragedia. Więc dajcie już spokój, bo ani niczego już nie zmienicie, ani nikomu w ten sposób nie pomożecie. Rozejrzyjcie się lepiej wokół siebie, czy...więcej »
Koniecbredni
Sobota | 4 Lut 12, 11:45
0    oceniono 4 razy
Koniecbredni
Re: Smutne zakończenie porwania małej MadziMasz racje internetowe opluwanie nie, ale cholera nie pozwalają opluć jej osobiście.
Gość We-Dwoje.pl
Sobota | 4 Lut 12, 18:37
-3    oceniono 5 razy
Gość We-Dwoje.pl
Re: Smutne zakończenie porwania małej Madzitypowo polskie chamstwo i buractwo!
Koniecbredni
Sobota | 4 Lut 12, 21:30
0    oceniono 2 razy
Koniecbredni
Re: Smutne zakończenie porwania małej MadziCo jest chamstwem i buractwem, że mam ochotę usiąść na przeciwko tej dzieciobójczyni i napluć jej w twarz. Szczerze mam nadzieje, że pójdzie siedzieć za nieumyślne spowodowanie śmierci (o ile było nieumyślne) i wykończą ją jej towarzyszki z celi, bo matka która zabiła własne dziecko nie będzie miała łatwo w kryminale....
Poczekajmy do...
Gość We-Dwoje.pl
Wtorek | 7 Lut 12, 23:41
0    nie oceniono 0
Gość We-Dwoje.pl
Re: Smutne zakończenie porwania małej MadziBrawo, świetnie, mądrze napisane! Zgadzam się w 100 %. Ludzie w tym kraju swoje wielkie dobro, serce i nieskazitelną moralność starają się pokazywać przez oskarżanie tych złych, zamiast samemu czynić dobro...
Gość We-Dwoje.pl
Sobota | 4 Lut 12, 10:38
0    nie oceniono 0
Gość We-Dwoje.pl
Re: Smutne zakończenie porwania małej Madzimni zdziwiło to gdy ktos prosił matke aby zaapelowała do porywacza by oddal jej dziecko ona niepowiedziała nic ,wogule wedlug mnie jej zachowanie od poczatku wskazywało ze to niejest tak jak mówi .Szary człowiek mógł to zauwazyc Najbardziej szokuje to ze tyle malutkich dzieci ginie i cierpi.i to przez dorosłych Przez rodziców ,a to ich...więcej »
SyLa30
Sobota | 4 Lut 12, 09:14
+1    oceniono 3 razy
SyLa30
Re: Smutne zakończenie porwania małej MadziWłączyłam przed chwilą telewizor i się spłakałam.Zamiast klocków,książeczek,uśmiechniętych minek lalek i misiów,czarna rozpacz dookoła.Tylko mróz,śnieg,kupa liści i gruzu.Zamiast słonecznego pokoiku z którego słychać dziecięcy śmiech,stara rudera,hulający wiatr i pustka wokoło.Trzeba serca nie mieć i nie znajduję żadnego usprawiedliwienia ani...więcej »
Gość We-Dwoje.pl
Piątek | 3 Lut 12, 23:24
-1    oceniono 1 raz
Gość We-Dwoje.pl
Re: Smutne zakończenie porwania małej MadziA właśnie, że oceniamy. i nie uważam, że nie mamy prawa. Nie interesują mnie motywy matki, która kłamie, jestem przekonana, że nawet teraz. Dla mnie najważniejsze jest, że nie ma dziecka, maleńkiego, bezbronnego, i że to ona próbowała nam wszystkim wmówić, że to ona jest tą biedną i pokrzywdzoną, ale to mała Magda jest tu ofiarą, a nie jej...
Gość We-Dwoje.pl
Piątek | 3 Lut 12, 23:23
0    oceniono 4 razy
Gość We-Dwoje.pl
Re: Smutne zakończenie porwania małej MadziA właśnie, że oceniamy. i nie uważam, że nie mamy prawa. Nie interesują mnie motywy matki, która kłamie, jestem przekonana, że nawet teraz. Dla mnie najważniejsze jest, że nie ma dziecka, maleńkiego, bezbronnego, i że to ona próbowała nam wszystkim wmówić, że to ona jest tą biedną i pokrzywdzoną, ale to mała Magda jest tu ofiarą, a nie jej...
Gość We-Dwoje.pl
Piątek | 3 Lut 12, 22:03
-3    oceniono 5 razy
Gość We-Dwoje.pl
Re: Smutne zakończenie porwania małej Madzinie oceniajcie
Gość We-Dwoje.pl
Piątek | 3 Lut 12, 22:16
0    oceniono 4 razy
Gość We-Dwoje.pl
Re: Smutne zakończenie porwania małej Madzinie oceniamy, wyrażamy swoje zdanie, zresztą mmay do tego prawo, bo wszyscy byliśmy emocjonalnie zaangażowani w tą bajkę, nic więc dziwnego, że teraz każdy chce wyrazić swoje odczucia
Gość We-Dwoje.pl
Piątek | 3 Lut 12, 21:30
+6    oceniono 8 razy
Gość We-Dwoje.pl
Re: Smutne zakończenie porwania małej MadziPatrzę na zdjęcie tej malutkiej Madzi i łzy napływają mi do oczu. Taka śliczna, taka pogodna, taka mała, taka bezbronna. Jakim trzeba być człowiekiem, pytam!? Jakim?! Przecież ta małą istota CIEBIE tylko, MATKO, kochała tak mocno i bezinteresownie! To TY byłaś dla niej najważniejsza. I nie ważne jaka byłaś, ważne, że byłaś, to dla niej było...więcej »
Gość We-Dwoje.pl
Piątek | 3 Lut 12, 21:24
-1    oceniono 1 raz
Gość We-Dwoje.pl
Re: Smutne zakończenie porwania małej MadziA mnie zastanawia, kto planując wyjście z dzieckiem z domu na spacer, w zimę koło godz.16-17 kąpie takie małe dziecko? Totalny absurd. Nie wierzę w wersję wysunięcia się dziecka z kocyka i innych takich rzeczy, jak ujęła to matka.
Gość We-Dwoje.pl
Piątek | 3 Lut 12, 21:14
0    oceniono 2 razy
Gość We-Dwoje.pl
Re: Smutne zakończenie porwania małej MadziNawiązując jeszcze do dzisiejszej Uwagi, to mnie zszokowało to, że ona nie przejmowała się tym, że nie ma już jej dziecka, że jej córeczka nie żyje, ale tym, że dostanie dożywocie, albo będzie skreślona po wyjściu z więzienia. Myślicie, że normalny człowiek w takiej sytuacji myśli o tym?
Koniecbredni
Piątek | 3 Lut 12, 21:12
0    oceniono 2 razy
Koniecbredni
Re: Smutne zakończenie porwania małej MadziJak widzę zdjęcie tej Madzi to zastanawiam się jaki charakter trzeba mieć, żeby zrobić coś takiego, jak bezdusznym pozbawionym skrupułów człowiekiem trzeba być żeby skrzywdzić coś tak bezbronnego , myślę że każdą matkę na świecie zakuło w sercu na wieść o tej historii. Mam tylko nadzieję, że ludzie nigdy nie pozwolą tej matce Madzi o tym zapomnieć.
Gość We-Dwoje.pl
Piątek | 3 Lut 12, 20:46
0    oceniono 2 razy
Gość We-Dwoje.pl
Re: Smutne zakończenie porwania małej Madzizwierzęta nawet tak się nie zachowują, bo bronią swojego potomstwa, jak więc nazwać tą kobietę? matką na pewno nazwać ją nie można
Gość We-Dwoje.pl
Piątek | 3 Lut 12, 20:25
0    nie oceniono 0
Gość We-Dwoje.pl
Re: Smutne zakończenie porwania małej Madzipo uwadze w tvn jestem przekonana, ze nie byl to nieszczesliwy wypadek i ciala Madzi nie ma tam, gdzie matak wskazala, cialo jest gdzies ukryte, by nie wyszla na jaw cala prawda
Gość We-Dwoje.pl
Piątek | 3 Lut 12, 20:44
-1    oceniono 1 raz
Gość We-Dwoje.pl
Re: Smutne zakończenie porwania małej Madzitez ogladalem uwage i stwierdzam, ze ewidentnie cos matka klamie, bezczelnie klamala przez tyle dni i klamie nadal. zwrocilem uwage na jej wypowiedz o mezu, powiedziala, ze on jest poza tym, on tylko chodzil do pracy, wracal z pracy i spal. mysle, ze ta kobieta miala powazne problemy emocjonalne,co oczywiscie nie tlumaczy jej postepowania, mogla...więcej »
Gość We-Dwoje.pl
Piątek | 3 Lut 12, 19:16
0    nie oceniono 0
Gość We-Dwoje.pl
Re: Smutne zakończenie porwania małej Madzijak matka mogła zrobic coś takiego własnemu dziecku w głowie się nie mieści
Gość We-Dwoje.pl
Piątek | 3 Lut 12, 19:16
0    nie oceniono 0
Gość We-Dwoje.pl
Re: Smutne zakończenie porwania małej Madzijak matka mogła zrobic coś takiego własnemu dziecku w głowie się nie mieści
Gość We-Dwoje.pl
Piątek | 3 Lut 12, 14:50
0    nie oceniono 0
Gość We-Dwoje.pl
Re: Smutne zakończenie porwania małej Madziwielka tragedia dla rodziny, mąż stracił dziecko, ale też żonę :( współczuję mu z całego serca
Gość We-Dwoje.pl
Piątek | 3 Lut 12, 14:28
+1    oceniono 1 raz
Gość We-Dwoje.pl
Re: Smutne zakończenie porwania małej Madziwiecie co mnie najbardziej martwi? ze nastepnym razem, gdy rzeczywiscie dojdzie do jakiegos porwania dziecka, to wsrod ludzi zapanuje jakas znieczulica; stweirdza, ze juz raz zostali oszukani, wiec w nosi maja pomoc, niech sobie kazdy radzi sam; przeciez w tym przypadku cala polska zostala postawiona na nogi, wszyscy o tym mowili, kazdy tym zyl...
Gość We-Dwoje.pl
Piątek | 3 Lut 12, 14:19
+4    oceniono 4 razy
Gość We-Dwoje.pl
Re: Smutne zakończenie porwania małej Madzina konferencji prasowej Rutkowski powiedział, ze ona chciala isc w niedziele do kina na horror z mezem, zeby sie odstresowac, sorry, ale jak dla nie ta kobieta nie jest zdrowa
Gość We-Dwoje.pl
Piątek | 3 Lut 12, 14:12
0    nie oceniono 0
Gość We-Dwoje.pl
Re: Smutne zakończenie porwania małej Madzispec grupa, buhahahahhahahah!
Gość We-Dwoje.pl
Piątek | 3 Lut 12, 14:07
+1    oceniono 1 raz
Gość We-Dwoje.pl
Re: Smutne zakończenie porwania małej Madzia kto za to wszystko zapłaci? a no my!
Gość We-Dwoje.pl
Piątek | 3 Lut 12, 14:03
0    nie oceniono 0
Gość We-Dwoje.pl
Re: Smutne zakończenie porwania małej MadziRutkowski stwierdził, ze ktoś mógł jej pomóc, ktoś z bliskiego otoczenia, wyklucza męża, wyklucza rodziców męża, kogo ma na myśli? a co z jej rodziną?
Gość We-Dwoje.pl
Piątek | 3 Lut 12, 14:12
+1    oceniono 1 raz
Gość We-Dwoje.pl
Re: Smutne zakończenie porwania małej Madzico sama z łopatą wyszła i zakopała? i nikt nie widział?
Gość We-Dwoje.pl
Piątek | 3 Lut 12, 14:01
+1    oceniono 1 raz
Gość We-Dwoje.pl
Re: Smutne zakończenie porwania małej Madzijak dla mnie to nie jest matka, nie była przygotowana na macierzyństwo, mogła oddać dziecko, nawet dziadkom, a nie...
Gość We-Dwoje.pl
Piątek | 3 Lut 12, 13:59
+4    oceniono 4 razy
Gość We-Dwoje.pl
Re: Smutne zakończenie porwania małej Madzia dla mnie zaskakujące jest działanie naszej policji, jak to możliwe, ze przez 9 dni jakaś laska wodzi za nos policję, prokuraturę i media??? psycholog sądowy stwierdza nawet, że jej zeznania są wiarygodne! i wkurza mnie teraz afera wokół Rutkowskiego, że zrobił wokół siebie szum medialny. I co z tego? To on jedyny po dwóch dniach już miał...
Gość We-Dwoje.pl
Piątek | 3 Lut 12, 13:54
+2    oceniono 2 razy
Gość We-Dwoje.pl
Re: Smutne zakończenie porwania małej Madzidramat :( i nie wierzę w nieszczęśliwy wypadek i być może nie chce wskazać miejsca, gdzie leżą zwłoki, bo przecież sekcja zwłok wykażę, czy to był np. nieszczęśliwy wypadek, czy np. uduszenie
Gość We-Dwoje.pl
Piątek | 3 Lut 12, 13:44
+2    oceniono 2 razy
Gość We-Dwoje.pl
Re: Smutne zakończenie porwania małej Madzitragedia dla całej rodziny, dla męża, dla dziadków
Gość We-Dwoje.pl
Piątek | 3 Lut 12, 13:56
0    nie oceniono 0
Gość We-Dwoje.pl
Re: Smutne zakończenie porwania małej Madzija rowniez uwazam, ze cos tu smierdzi
Gość We-Dwoje.pl
Piątek | 3 Lut 12, 14:16
0    nie oceniono 0
Gość We-Dwoje.pl
Re: Smutne zakończenie porwania małej Madzidziwna sprawa z jej rodzicami, oni chyba w ogole w tv sie nei pokazali, jak dla mnie dziwne, bo gdyby moja wnuczka zaginela, to nie splyneloby to po mnie jak po kaczcce
Gość We-Dwoje.pl
Piątek | 3 Lut 12, 13:43
+1    oceniono 1 raz
Gość We-Dwoje.pl
Re: Smutne zakończenie porwania małej Madziw głowie mi się to nie mieści, śledziłam od początku tą historię, tak bardzo chciałabym, żeby dziewczynka się odnalazła, tak bardzo współczułam matce., bo sam jestem matką, a tu taki finał, jestem w szoku, w głowie mi się to nie mieści
Gość We-Dwoje.pl
Piątek | 3 Lut 12, 13:38
+1    oceniono 1 raz
Gość We-Dwoje.pl
Re: Smutne zakończenie porwania małej Madziaż brak mi słów :(
SyLa30
Piątek | 3 Lut 12, 13:09
0    nie oceniono 0
SyLa30
Re: Smutne zakończenie porwania małej MadziWstrząśnięta jestem i przyglądam się w dalszym ciągu z trwogą,właściwie to brak słów i nie wiadomo co napisać :((((( Serce pęka na docierające wiadomości z mediów.
Napisz komentarz i dołącz do dyskusji - Smutne zakończenie porwania małej Madzi

Podobne do Smutne zakończenie porwania małej Madzi

Zobacz
ostatnie wydanie tygodnika

Wysłanie formularza jest jednoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu We-Dwoje.pl

konkursy We-Dwoje.pl